wtorek, 13 marca 2012

smile

UWAGA!  Założyłam Blog'a ...po Nelkowym namówieniu mnie do tego!

 Nie mam pojęcia jak ma wyglądać, jak się tu odnaleźć i co pisać .
(szczególnie że pisarka ze mnie żadna :D )
 Wszystko przede mną. No, oka, zaczynam :)
Tylko cierpliwości i na ortografię patrzcie z przymrużeniem oka :))
wspierajcie ;)
Amen.
Fajna nutka, polecam!  ♥ http://youtu.be/SilkN29cwR8 ♥

Okej... Muza jest, zdjęcia są, cierpliwość do zarządzania blogiem jest... czegoś nie ma?


Czeka czeka czeka.. FLAGI NA 1go MAJA ZAPOMNIAŁAM!

6 komentarzy:

  1. Promienny uśmiech - po prostu cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę i wiem ,że to twoja pasja nie rezygnuj,nie poddawaj się ... po prostu walcz o to co kochasz i uwielbiasz robić a będzie Ci dane


    Z pozdrowieniami i uznaniem
    Krzysztof W

    OdpowiedzUsuń
  3. No i się doczekałam większej aktywności. teraz cały świat zobaczy twoje dzieło hihi a tak poważnie to bardzo się cieszę że założyłaś blog :D:)
    Pozdrowienia z Opola:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiek.3maj się, to piszę Ci ja.Funfel - przyjaciel z podwyrka z "Mireckiego" :-))) Budyń

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze :))
Thank you for your comment! :)