środa, 11 kwietnia 2012

sernik

 Sernik z ananasem 
Robiłam pierwszy raz w życiu! Bardzo łatwy i szybko się robi :) Polecam!


  • MASA SEROWA
  • 700g sera białego
  • 4 jaja
  • 1 szklanka cukru
  • pół kostki masła w temp. pokojowej
  • paczka budyniu śmietankowego w proszku
  • troszkę proszku do pieczenia
  • 3 duże łyżki mąki
  • SPÓD
  • Pokruszone herbatniki(250g) wymieszane z około 50g roztopionego masła i odrobiny mleka(do sklejenia masy)
-Nic postrzego! Ser mielimy, mieszamy z resztą sładników, ucieramy na gładką masę.
Wykładamy blache kruszonymi herbatnikami na to wylewany masę sernikową.
-Na ciasto połażyłam ananasa z puszki.
-Piekłam 40minut w 160stC, pózniej 20min w 200stC
-Po wystudzeniu polałam rozpuszczoną na parze czekoladą.

4 komentarze:

  1. Wyglada pysznie - muszę sobie o nim w pl przypomnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super palce lizać! i dzięki śliczne za przepis pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to teraz ucz się robić orzechowca , bo ja nie jadam sernika ahahha

    OdpowiedzUsuń
  4. nie piekę bo nie umiem i nie lubię...ale skoro polecasz to się skuszę;) buźka.....

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze :))
Thank you for your comment! :)